Služby

Dobrá rada nad zlato

Aby platilo výše uvedené, je dobré se sejít. Už na začátku některé informace naznačují, kdo a proč Vás kontaktuje. Vždy máte možnost odmítnout, položit telefon, nepřijít... Jenže jak se dozvíte, že právě tento telefon, nebo schůzka byla Vaše šance, jak něco poznat, zažít a nebo dokonce změnit svou životní situaci k lepšímu? Je to jako s výběrem a nabídkou v restauraci. Spousta hospod a restaurací má skvělou dostupnost, perfektního kuchaře, výborné pivo, příjemnou obsluhu a to vše podtrženo dokonalou hudbou a zábavou - ZKRÁTKA JE DŮVOD SE VRACET. A jak se o tom dozvídají ostatní? ZŘEJMĚ JEN NA DOPORUČENÍ. A to je naše dobrá rada nad zlato. Sdílíme stejně dobré jídlo, pití a perfektní zábavu a snažíme se měnit život k lepšímu. Proč to děláme? Protože to s sebou přináší nové zážitky, nové známosti, nové možnosti. Mnoho lidí vedle nás se má lépe. V mnoha případech prostě jen změnili, co doposud dělali. Třeba přestali odmítat. Otevřeli se okolí, začali více naslouchat a dívat se okolo sebe. Nevyšlo to asi hned na poprvé, ale klidně až desátý pokus byl ten, který rozhodl. Rozhodl a vyvážil předchozí neúspěchy a zklamání.

Naší snahou je přicházet k Vám na základě dobré reference. Eliminovat hned na počátku Vaši mnohdy oprávněnou nedůvěru. Stejně jako Vy odmítáte znovu a znovu špatné služby a poradce, my se na oplátku snažíme hledat chytřejší cesty, jak Vám dokázat, že takoví nejsme. Pokud se přes tyto obtíže sejdeme, tak věříme, vlastně víme, že vždy je čím zaujmout, co nabídnout, kde ušetřit. To je zkušenost těch před Vámi. Dali nám šanci a sami tuto příležitost, kterou dostali, většinou využili. Dnes už nám důvěřují a jsou rádi za dlouhodobou spolupráci stejně tak, jako my.

Na začátku byl možná telefon, možná náhoda a několik schůzek po sobě. Ale výsledek stál za to.

Vypadá to jaká pěkná porce času strávená s cizím člověkem. Možná, ale většinou jde o několik příjemných setkání. Ta probíhají asi v tomto duchu:

IDEÁLNÍ HARMONOGRAM SCHŮZEK
1. Kontaktování klienta - Reference - Možnosti, cíle, přání
2. První schůzka - Analýza - Zjištění stávající situace, příjmy, výdaje
3. Druhá schůzka - Prezentace - Představení vypracovaného řešení, výhody, nevýhody
4. Třetí schůzka - Administrativa - Modelování konkrétních produktů, porovnání konkurence
5. Čtvrtá schůzka - Realizace - Sjednání konkrétních obchodů, odevzdání producentovi
6. Pátá schůzka - Rekapitulace - Předání optimalizace financí, následná péče, dlouhodobá spolupráce, klientovo doporučení

OBECNÁ REAKCE KLIENTŮ NA SCHŮZKY
1. Kontaktování klienta - Reference - Nedůvěra, ale zvědavost
2. První schůzka - Analýza - Vzájemný respekt a ochota spolupracovat
3. Druhá schůzka - Prezentace - Očekávání a vzájemné hledání řešení
4. Třetí schůzka - Administrativa - Dodatečné informace a maximální otevřenost
5. Čtvrtá schůzka - Realizace - Údiv nad tím, co vše je třeba podepisovat
6. Pátá schůzka - Rekapitulace - Navázání dlouhodobého pracovního vztahu a sdílení informací

Není nikde psáno, že přesně takto a v tomto pořadí to chodí. Díky ochotě klienta a moderní komunikaci se dá vše absolvovat i během tří sezení. Záleží vždy na vzájemné domluvě.

Základní rozdíly v práci obchodníka, který Vás kontaktuje, jsou motivace a možnosti. Informujte se na možnosti Vašeho poradce.

1. MOTIVACE - Rozdíly mezi poradcem a prodejcem

PORADCE = FINANČNÍ MAKLÉŘ A JEHO MOTIVACE PRÁCE.

• Vytvořit řešení, finanční plán. Informovat o příjemných, ale i nepříjemných skutečnostech.
• Plnit cíle, přání, potřeby, možnosti klienta - snížit náklady, zvýšit zisk, optimalizovat produkty.
• Získat reference i doporučení za kvalitní práci.
• Na základě spokojených klientů pokračovat v dlouhodobé spolupráci a následném servisu.
• Neomezený kariérní růst na základě jasných pravidel - čas, výkon, týmový růst
• Vlastní organizace práce a volného času
• Neustále se zvyšující platové možnosti
• Osobní rozvoj: servisní středisko, analytické centrum, školící centrum

PRODEJCE = OBCHODNÍ ZÁSTUPCE A JEHO MOTIVACE PRÁCE.

• Prodat produkt své instituce
• Plnit prodejní cíle své instituce
• Omezený rozvoj kariéry
• Pevně určená pracovní doba
• Limitující příjem

2. MOŽNOSTI - Rozdíly mezi poradcem a prodejcem

PORADCE = FINANČNÍ MAKLÉŘ A JEHO MOŽNOSTI PRÁCE.

• Komplexní uchopení zadání: optimalizace financí.
• Široké pole produktů napříč pojišťovacím i finančním spektrem, napříč konkurencí.
• Neomezená cílová skupina: privátní, podnikatelská, státní.
• Dalším benefitem je spolupráce s partnery v rámci optimalizace financí:
  elektřina, plyn, leasing, mobilní operátor, právní, účetní a daňové zastoupení

PRODEJCE = OBCHODNÍ ZÁSTUPCE A JEHO MOŽNOSTI PRÁCE.

• Pouze dílčí řešení zadání, nabídka jednoho konkrétního produktu.
• Pouze produkty jedné společnosti bez možnosti porovnání s konkurencí.
• Pouze zvolený okruh cílové skupiny, mnohdy limitovaný produktem = databáze kmene

Naše služby jsou založeny na korektních vztazích mezi partnery, tedy především mezi pojišťovnami a investičními společnostmi, a mezi Vámi klienty, které díky dlouhodobé spolupráci nemůžeme vnímat jinak.

Pokud se vrátíme k logu naší společnosti, tak zlatý řez se vyskytuje v přírodě ve formě Fibonacciho posloupnosti. Listy rostlin, pokud vyrůstají jednotlivě, jsou na větvičkách rozloženy tak, že každý list vyrůstá nad předchozím listem více, či méně posunut o určitý úhel. V dolní části stonku jsou listy starší a větší, u vrcholu mladší a menší. Všechny listy jsou stejnoměrně osvětlovány sluncem. Menší nestíní větším, které mají delší řapíky. A o to tu jde. Při optimalizaci Vašich financí se na zadání díváme jako na celek a modelace jednotlivých produktů nastavujeme tak, aby byly v souladu s Vašimi představami a možnostmi. Zkrátka aby Vaše cíle, přání a potřeby byly v ideálním poměru.

finPROGRES PARTNERS, s.r.o. © 2017 Všechna práva vyhrazena